Stolt Söderhamnare

 
Imorsse vaknade jag tidigt .. långt innan väckarklockan .. viktig dag. Då vaknar jag innan väckaklockan.
 
Alltid.
 
Deadline.
 
Vi hade en deadline idag .. det är mäktigt att se ett team arbeta under tidspress, extrem tidspress - för att nå ett gemensamt mål. Kanske inte så  ljuvligt när kampen går mot klockan och tiden, då är det fokus och inte så lätt atmosfär - men efteråt .. herrgud efteråt är det ett antiklimax. 
 
Ett ANTIKLIMAX!
 
Vi klarade det. 
 
Vi gjorde det.
 
Teamet .. jag är så stolt över er .. jag älskar er för allt vad ni är och för allt vad ni inte är!
 
Så ni vet .. NI gör ALL skillnad!
 
Efter lunchen hade jag ett möte.
 
 
Om jag säger att det finns en massa människor som vill vara med och göra skillnad - så blir åtminstone jag varm i magtrakten.
 
Jag träffade Friends, en bankchef och en områdeschef idag.
 
4 vuxna människor - med olika bakgrunder. Med ett gemensamt intresse : att göra skillnad.
 
Jag bara älskar samspelet mellan människor som ser möjligheterna i det mesta, som bygger broar istället för att riva, som delar med sig av sina egna kunskaper så att skillnaden mellan aktiv och passiv blir så stor som möjligt. Som sträcker ut sina händer och ger - till andra. 
 
Ger.
 
Fantastiskt ord och innebörd.
 
Detta är Söderhamn 2013. 
 
Idag är jag stolt över att vara Söderhamnare!
 
 
 
 
Och det .. är kärlek när den är som bäst för mig!
 
// Annan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0