Tanten är trött

 
vilken söndag ..
 
Vaknade och tog fram min bästis .. min vita lilla iPhone som serverar mig alla digitala värden som jag kan tänkas behöva.
 
 
Imorsse blev det Aftonbladet och ett samtal till min Sandra.
 
 
 
Sedan spenderade vi timmar tillsammans .. på TeWes .. tills de stängde .. då åkte vi hem & fortsatte att prata och prata i min kökssoffa .. jag är tacksam för att du kom in i mitt liv Sandra. Tack för att du är du!  <3
 
 
 
Nu sitter jag här .. många timmar senare .. jag har badat, lagat mat, ringt min Elin och frågat om hon behöver mig imorgon, jag har kollat av mailen och jobbet och funderar nu .. så mycket kaka som jag har ätit denna helg ..  så mycket borde kräva en motionsrunda till Kina och tillbaka. Om nu ens det hjälper.
 
Surt konstaterar jag att jag har ingen jävla karaktär.
 
 
Jag slipar på lämpligt bestraffningssystem åt mig själv.
 
 
Nu blir det film .. sedan skall jag sova. Och vakna till en ny och hälsosammare dag.
 
K // Annan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0