Vissa dagar

 
behöver jag min familj mer än andra dagar .. idag var en sådan dag när jag behövde dem mer.
 
 
Strålande solsken över Norrfjärd idag .. vackra omgivningar för mitt öga .. överallt.
 
 
Brakmiddag .. förrätt, varmrätt och efterrätt .. mamma är en gudinna i köket! <3
 
 
 
 
Mina älskade systerbarn .. som vi har skrattat idag :)
 
 
Jossan och jag har kramats .. och vi åt maten på samma lika vis också ;)
 
Här sitter de som små ljus alla tre .. för ..
 
 
Albin & gänget rullade på TV:n .. 
 
 
 
Aragon har äntligen insett att stora hundar är okey .. iallafall stora bruna labradorer .. det gör Anna hjärtat glad. När jag ser att han är trygg i sig själv. Det är så fint att se framsteg som man kan vara lycklig över.
 
 
 
Inget går upp mot familjen.
 
Speciellt inte när man har en sådan dag när man behöver närheten lite mer än vanligt.
 
Kärlek // Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0