Annalycka

 
 
Enligt läkarens ordination skall jag ta det lugnt, vila och vistas i frisk luft.
 
Jag har varit en lydig patient idag ;)
 
 
Svante och Armani gick lös i snölandskapet . fria som de är födda att få vara löpte de genom skog och mark . en sådan lycka för Anna hjärtat att se dem i sitt rätta element.
 
 
Mamman sparkade sig fram .. men hade inte en chans att hinna med dogsen . tjoohhhoooo!!
 
 
Jag älskar min Armani .. på nätterna ligger han nära .. när jag var som sjukast kröp han nära mig, snusade på mig .. slickade på min kind och somnade med sitt huvud på min axel så att jag kände varje andetag fläkta i mitt ansikte - sedan sov vi så. Den som aldrig upplevt en sådan intensiv närvaro med ett djur har gått miste om något utöver det vanliga  - ynnesten att få en fyrbent bästa vän. 
 
 
När vi kom in busade jag och Valter .. min söta systerson på 6 år .. vi lekte kurragömma, vi spelade kort " Finns i sjön " .................... och så lekte vi lite till .. 
 
 
Alla barnen älskar att åkai morfars rullstol .. Valter tyckte nog att vi kunde vara hos mig någon kväll också .. men då skulle det bara vara han och jag .. ingen annan fick vara med .. *S* .. barn är så frigjorda och öppna i sinnet. De säger vad de vill och tycker. Punkt!
 
 
Hemmagjort .. mums!!
Valter sa:
 
- Anna .. visst smakar det gudomligt??
 
Jag skrattade och höll med .. men tänkte ,, det är en äkta Idell .. den där Valter. Han har fattat att njuta av maten vi äter ;)
 
 
Vaniljbullar .. mums!!  :P
 
 
 
Ja .. är man liten så gör man bus .. här sitter han och skämmes efter att han tömde ut hela vattenskålllen på golvet .. TUR att han är rackarns söt ;)
 
 
 
Nu är jag hemma .. tänt alla levande ljus . Gluttar på Ace Age. Tänker ta ett bad. Vara. Njuta.
 
 
Hoppas ni också fick en sådan härlig dag som jag har haft.
 
 
Kärlek // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0