Ett enda andetag

 
 
Men hörrni .. vilken dag.
 
Känns som att den försvann i ett enda andetag.
 
DAGENS PLUS:
 
På förmiddagen fick jag ett oväntat samtal. Då lät det dåhär:
 
XX: Hej det är XX .. är du hemma eller på kontoret?
Jag: Jag är på kontoret.
XX: Men du, har du tid att ses en snabbis, jag har så mycket att berätta.
Jag: Jaaa .. men såklart kika förbi du! :)
 
 
 
Tiden flög iväg -  blev lååååånga minutrar .. visst är det bara så märkligt - hur möten med andra människor kan kännas så ödesbestämda?
 
Jag kände en sådan djup samhörighet .. på ett sätt som är sällsynt.
 
Ni vet .. när det bara klickar .. på alla plan samtidigt.
 
Nästan som att man har känt varandra för evigt.
 
Jag blir så förundrad när det händer .. och tacksam .. för att jag får vara med om det.
 
 
Jag fick jobba över lunchen för att göra klart ett avtal .. men det var det värt.
 
 
Sedan fick  jag klartecken från en uppdragsgivare att en världskänd extremare inom motorsporten kommer på ett event som vi jobbar med .. jag pratade med killen idag och skall göra en intervju med honom - så himla roligt! :)
 
 
 
DAGENS MINUS:
 
Jag är fortfarande förkyld, febrig mellan varven och så har jag vrickat mitt knä?!
 
 
 
Men det bryr jag mig inte om .. för jag är så tokglad över min för övrigt fina dag :D
 
 
Tänker fira mig själv med ett bubbebad och en toookgod Smoothie ( i badet )
 
 
Och drömma om sommaren i mitt Eden .. DET är ljuvligt om något för både tanke & själ.
 
Sedan blir det nog Taken 2 .. hoppas den är lika bra som sin föregångare  :P
 
 
Kärlek till er från mig denna afton  // Annan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0