Första dagen detta året

 
Spenderade jag i mitt Eden .. såklart .. var annars??
 
 
Armani fick träffa sin lekfavvis .. syrrans labbe Svante .. lika barn leka bäst  *flin*
 
 
 
 
De plöjde över snövallar och isgator .. upp, ner, runt,runt .. vild glädje ..
 
 
 
 
Kom igen valpen .. det svänger ju!!!  *S*
 
 
 
HJÄÄÄÄÄLP!!!!  Chihuahuan var inte lika överförtjust .. hahahaha .. han höll sig mest i min närhet - man vet inte vad en galen valp och tokig labbe kan åstadkomma .. 
 
 
Första Januari .. mitt Eden så vacker där hon badade i solskenet  :)
 
 
 
 
Kustbandet .. min själ hör hemma här.
 
 
 
 
 
Sedär ja .. nu gick Chihuahuan sönder av lek också . och leder ligan gör han minsann ;))))
 
 
Efter lek och stoj är det galet skönt att krascha i soffan .. Chihuahuan somnade först .. i vanlig ordning. Mysfarbror ;)))
 
 
Jag började årets första dag med näringsrikt innehåll hos mamman .. smoothie med bara nyttiga saker i. Vitamin och energi bomb!!
 
 
 
När jag kom hem blev jag sugen på mer Smoothie .. men med bara frukter & bär .. mums!!   :P
 
 
 
VOILA!!!  Den blev galet god ,, jag har snart satt i mig allt alldeles själv .. duktig Annan ;)
 
 
Nu rullar Krokodilmannen Nick Dundee på TV:n .. han är allt lite macho .. i sin kroko jacka och stora kniv :D
 
 
Snart dags för Annan att hoppa i ett varmt skönt bad - jag har haft en underbart avkopplande första dag på detta år. Med de mina. I mitt Eden. 
 
Hoppas att ni fick en lika skön dag.
 
Kärlek till er // Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0