Imorgon

 
tänker jag ha enbart en ANNA dag.
 
Jag tycker inte om mig själv dessa dagar när jag känner såhär inombords.
 
Jag brukar inte gnälla över att jag är diabetiker .. men just nu .. när jag är sjuk är det som att jag har hamnat i helvetet. Sockret är så jävligt att jag vill bara SPY på det!
 
Idag var jag tvugen att ta mig till jobbet .. jag var så slut av den lilla promenaden ( som jag trodde skulle göra mig gott )  att jag mådde illa och var tvungen att sova på soffan en stund när jag kom fram innan jag överhuvudtaget klarade av att göra det jag skulle.
 
ORÄTTVIST!
 
Så känns det.
 
Nu har jag klagat klart .. nu tänker jag göra något  - så jag får tänka på annat.
 
Först ta lite frisk luft med vovvarna .. sedan ..
 
leta reda på en katt eller två kanske .. jag har ju några att välja mellan .. få se ..
 
 
Surgubben Junior .. ser inte så gosvänlig ut för tillfället ..
 
 
 
 
Men titta .. Varga är redan startklar för gos  stund.
 
 
Hoppas att ni har en bättre dag än mig - kanske hinner jag få ett bättre avslut .. hoppas, hoppas, hoppas.
 
K // Annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0