Ingen tekniknörd

 
Det kan man inte anklaga mig för att vara .. ändå har jag varit beblandad med mer teknik idag än vad som kan anses vara normalkvot på en dag även för en tekniknörd .. och det märkligaste är väl : Jag älskade allt som jag såg!
 
 
Imorgon skall jag sätta mig in ännu djupare i ämnet och om en mycket snar framtid kommer jag också att vara extremt modern i just den gengren .. jag föll för grupptrycket! ;)
 
Munkavle på en stund .. men det är såååå cooolt! :D
 
 
Fan .. jag kan ju!! Millan brukar alltid säga att jag kan .. det är bara det att jag aldrig testar och .. hahaha .. hon har HELT rätt!
 
Jag kan .. hela vägen!
 
 
Snart ramlar sonmnet in här hemma .. då blir det obligatorisk mamma och son kväll.
 
Det är något jag behärskar hela vägen utan att behöva läsa på ;)
 
 
 
Det är kärlek för mig. Ren, äkta och fin kärlek.
 
// Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0