Ironisk

 Idag är jag ironisk i sinnet.
 
Men jag kan ju inte låta bli.
 
Därför att den lilla människan läser det skriva ordet utan att se sanningen bakom dem.
 
Det lockar fram ironi hos mig.
 
Jag vet inte hur många gånger som jag under 2012 tänkte:
 
- Jag hör & läser det skrivna ordet .. men jag tror inte på dem.
 
 
HANDLING är det enda som räknas i mitt liv.
 
Ordbajsa kan vem som helst - men att visa ärlighet genom handling.
 
Det är klurigare.
 
 
 
Idag är jag i behov av kvinnan som vet allt om mig och lite till - hon är bättre än min dagbok .. för hon ger även svar på allt som kommer ur mig - DET är inte lite kan jag lova   ;)
 
 
Just ja .. 2013 är året när jag inte tar någon skit i någon form.
 
 
Det bästa Nyårslöftet ever!
 
K // Annan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0