Mailet

 
 
Ofta .. får jag mail skrivna till mig .. med förfrågningar om allt möjligt .. från alla olika slags människor.
 
Jag får även mail med rader skrivna av omsorg och kärlek till mig.
 
Jag blir alltid berörd av det ni skriver till mig - oavsett ämne eller avsikt.
 
Men ibland .. kommer det mail som ser ut såhär .. och då blir själen, hjärtat & Anna i fullständig harmoni .. för då har man sett vem jag egentligen är.
 
Då ser det ut såhär;
 
 
 
 
Jag svarade:
 

Fina fina du .. inget förtar det andra .. mina sinnen är alltid öppen.
Tack för dina rader .. gläder mig så, för jag känner så starkt för dig .. att du är en vänlig, öppensinnad och härlig människa med hjärtat på rätt ställe! 

Tänk vad glad jag blir av sådana personer som dig!

Kramen så länge <3

 

 


Tänk .. vad glad man blir av omtanke .. av att en medmänniska ser bakom skalet .. den här människan har tagit sig tid att känna in vem jag egentligen är. Sedan berättade hon det för mig.

Hur många gånger går vi inte och bara tänker .. och tänker .. och tänker???

 

 För mig betyder denna handling mycket mer än vad orden kan översätta det till.

 

Handling.

 

Jag älskar människor som handlar .. och som inte bara pratar.

 

Möten med andra människor öppnar dörrar med evinnerliga möjligheter - det är aldrig för sent att göra annat, det är aldrig för sent att öppna en ny dörr - det är aldrig för sent att omvärdera och ta nya riktningar och vägar i livet.

 

Det kallas för att leva :D

Visst är det en spännande tanke och känsla?

 

Kärlek // Anna

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0