Min kväll - till mig själv

 
 
 
 
 
 
Jag har haft en inte bra dag .. när jag kom hem var jag helt slut .. så jag lovade mig själv att njuta extra av badet .. att laga något gott till mig själv som jag tycker om .. jag har en ensamkväll .. man behöver det mellan varven .. spendera tiden i sitt eget sällskap .. speciellt om man har haft en dag som inte känns bra alls.
 
 
 
 
 
Så jag gjorde en råkostsallad av vitkål, färsk ananas och balsamvinegrette .. 
 
 
Jag gjorde en egen marinad som jag lade kycklingfiléer i .. som jag sedan lade över i ett ugnssäkert fat & blandade i potatis, morötter & oregano .. en massa oregano ..på med lite grädde och in i ugnen .. 
 
Jag lovar .. för liten Hungran smakade det himmelskt och jag blev faktiskt på lite bättre mood.
 
 
 
Jag fick  rosor ikväll .. helt oväntat .. det gjorde mig glad. 1000 gånger gladare än en annan gång. För de kom vid ett tillfälle när jag helst ville stänga av hela omvärlden.
 
Jag fick  tulpaner också .. jag blev så otroligt glad .. vackra röda tulpaner .. värmde Annahjärtat.
 
 
Nu tänker jag glida ner i min sköna, stora soffa bland alla kuddar tillsammans med mina djur ( som by the way känner av hur jag mår .. de är så mjuka och snälla ikväll ) ..  en bra bok får följa med också .. och jag tänker glömma att denna dagen någonsin existerade överhuvudtaget.
 
Kärlek till er // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0