Min privata sfär

 
 
 
Ibland .. som  idag .. så är jag inte på topp. En sådan dag .. som idag .. när febern rasar i min kropp .. fick jag detta mail - det värmde mitt hjärta och  jag kan inte låta bli att känna tårar i ögonen.
 
För det helar där andra har sårat.
 
Det jag fick är följande:
 
 

Anna,
Nu har jag tänkt på dig i flera dagar och kommit fram till en sak.
Du lämnar ingen oberörd. Du berör. Du är intressant som människa. Man vill hela tiden ha mer av dig.

Jag beundrar din starka personlighet. För du är stark. Mitt i allt tråkigt du varit med om så har du ändå stått upp för dig själv emellanåt och det är en styrka.
Elaka människor vill åt de som är starka och försöker hitta den ömma punkten. Anledningen stavas avundsjuka - alla vill ju vara en stark personlighet och går inte det försöker de elaka komma åt en.

Du är en av tre jag känner som är så rakt igenom god och har ett så gott hjärta att det nästan kan vara till en nackdel ibland.
Jag både avundas och beundrar er tre. Jag vill vara som er.

Jag tycker så mycket om dig Anna! Och din härliga mjuka soffa som jag satt så bekvämt i 
Och du har ett fantastiskt hem.

Varma kramar till dig! <3

 

Jag säger :

- Tack du snälla för dina ord. För den omsorg du visar mig. För att du ger mig näring att fortsätta vara jag. Oavsett vad som kommer i min väg. Det är sådana människor som DU som gör skillnad. Jag är tacksam. 

 

Du är alltid välkommen till min privata sfär.

 

Alltid.

 

Kärlek till dig // Anna

 

 

 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0