Och sedan då?

 
 
Vilken dag ..  den har varit fylld till bredden. Av det mesta.
 
Jag började faktiskt dagen med att spendera tiden med min Millan .. jag kände när vi vinkade av varandra att jag faktiskt hade pratat en massa .. så mycket att jag tänkte att nu fick hon öronskav! *S*  .. det var inte meningen ..
 
 
När jag entrade kontoret ringde telefonen direkt, samma sekund som jag steg in på rummet .. och så fortsatte det fram till lunch. 
 
 
Lunchen .. spenderades med min Inga .. skratt .. alltid skratt ;)
 
 
Eftermiddagen bestod av fler timmar i telefonen.
 
Svosch så var klockan 17,30 och helgen var ett faktum ..
 
 
Handla .. hem .. vila i soffan .. äta taccos .. se Gladiatorerna .. har jag sagt att jag är barnsligt förtjust i Gladiatorerna??
 
 
Jag har egna Gladiatorer hemma i soffan .. de har ständiga tävlingar i dragkamp coh snabbhet och vem som tar leksaken från vem oftast ;)  *S*
 
 
När valpen somnade av utmattning vann Chihuahuan .. han tog hem gamet .. för stunden iallafall ;)
 
 
Nu är det snart dags för kvällspromenad .. och fundera på ångesten. Panikångesten.
 
Ångesten kommer sig av att jag har lovat mig själv att rensa denna helg .. kläder .. sälja bort allt som inte skall vara kvar .. *GULP* .. jag är en SPARA .. på allt. 
 
Men jag har lovat mig själv.
 
 
Så jag ger mig själv en tröstande klapp på axeln och säger .. må gud vara med er för själv har jag inte tid denna helg ;)
 
 
Kärlek // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0