Terrorist och sjukstuga

 
rimmar illa .. min lilla terrorist har ändock varit otroligt snäll under dessa två dagar som jag har varit riktogt dålig .. men katten har fått underhålla desto mer .. på gott och ont ..
 
 
Armani och Store Grå .. mmmm .. de älskar varandra. Speciellt när valpen sover.
 
 
För när han är vaken .. så får man faktiskt slicka hur mycket man vill på katten .. eller för all del smånaffsa katten i örat .. heeeeelt sant. Man får det.
 
 
Man kan även rulla över katten .. såhääääär .. ujuj .. lite uppförsbacke .. men det går! 
 
 
Armstöd .. det funkar också på en katt. ja, en katt är allt bra att ha - man kan använda den till så mycket.
 
Iallafall om man är en 16 veckor gammal valp & heter Armani! ;)
 
 
Från min sjukbädd får jag bevittna mycket .. även om jag mest hyschat dem idag .. huvudvärken från helvetet vill inte riktigt flytta. Känns som att någon har strött salt i ögonen .. jag gör mig helt enkelt bäst inomhus i vila.
 
// Annan
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vadå sjuk? Skärp dig, upp och hoppa! It's all in the mind;)

Svar: Duuuuu .. jag är som en man i förkylningstider .. Lillemor frågade idag .. vadfan är det med dig??
Jag sa : Jag är SJUK ser du väl ..

Hasade mig fram som en vålnad över golven .. skicka över lite energi tack! ;)
Anna

2013-01-03 @ 22:39:37
URL: http://tuaculpas.blogspot.fr/
Postat av: Maria

Du kommer nog att döööööööö:) Upp och hoppa nu! Solen skiner! Eller..kanske inte där du är;)

Svar: Kan du ge dig fan på att den inte gör .. jag längtar efter sol och sommar. Och dig.
Anna

2013-01-04 @ 10:23:42
URL: http://tuaculpas.blogspot.fr/
Postat av: Maria

Hihihi ser att ironin flödar, som mästare i detta ämne gillar jag:) Nå sol, sommar och Maria + röda kommer du ju se i år, inte illa bara det. Ska bli såååå härligt att rå om dig lite!

Svar: Jag kommer att känna sådan lycka att den inte kan vara mätbar när jag väl entrar dina jaktmarker .. it´s a Hallelujha moment!!! ;)
Anna

2013-01-04 @ 16:12:58
URL: http://tuaculpas.blogspot.fr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0