The notebook

 
Ikväll har jag sett världens mest romantiska film .. jag har gråtit, skrattat, dumflinat och gråtit igen .. 
 
Hörrni .. har ni inte sett den så titta .. den är en alldeles underbart vacker kärlekssaga.
 
 
 
Rik flicka träffar fattig pojke, vild, galen osannolik kärlek uppstår. Separerade för klasskillnad så får man under handlingen följa ett levnadsöde helt sanslöst romantisk.
 
Jag var febrig och helt slut på väg hem från jobbet tidigare idag, men så  lockade min Ingrid .. jag blev fast i hennes soffa med alla djuren och denna film.
 
Ibland .. kan en bästa vän, en romantisk film och en bit pizza göra underverk.
 
Kärlek // Anna
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0