Världens bästa kompis

 
Svängde förbi mig idag .. för att titta till mig och spendera tid med sjuk Annan.
 
 
 
  •  
    Annan .. en dag när jag inte är på topp .. med kaffekoppen i ena handen .. OCH
     
     
     
     
    Gotta.
     
     
    Jag har haft en Anna dag .. jag har bett om hjälp idag ( DET är ovanligt ) - eftersom jag inte har orkat så mycket .. jag har sovit .. vilat .. bara varit. Reflekterat och funderat.
     
    Jag har börjat skriva idag också.
     
    Snälla mamma kom förbi med vitaminer och mineraler ..
     
    Jag har pratat .. det är jag ju duktig på.. och så har jag sovit när jag inte orkat prata mer.
     
     
    Nu blir det soffan igen .. i min onepiece .. och så en film.
     
    Som jag förmodligen somnar till också.  *S*
     
     
    Hoppas ni har haft en fin lördag där ute i Svea.
     
    K // Annan
     
     
     
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0