Vilken tjej

 
 Ikväll spenderade jag tiden med någon som visade sig var precis lika vacker på insidan som på utsidan.
 
 
 
 
                                                                Stina
 
 
Vi drack ett gott rosévin med tilltugg medan timmarna flög iväg och jag kom på mig själv med att titta på henne och tänka om och om igen .. var har du varit i hela mitt liv?
 
Vi har iof känt till varandra under många år .. men ikväll togs det till ett nytt plan .. det där planet där man kan ta på värderingarna. Grundvärderingarna.
 
Jag gillade det jag hörde & kände. Mycket.
 
Jag har gjort ett val i mitt liv - nämligen att omge mig med människor som har samma grundvärderingar som mig. Vi pratar samma språk. Delar ungefär samma ideologi.
 
Livets vägar äro outgrundliga - jag är glad för att din stig ledde raka vägen hem till min dörr Stina.
 
Tack för ditt skratt .. för din klokhet och för den vänlighet du visade mig.
 
Det här gör vi om snart igen. 
 
K // Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0