Enligt doktorns ordination

Ja .. jag var ju till läkaren i förra veckan .. 
 
Av blodproverna visade det sig att min kropp är trött .. vi kom överens om att jag får jobba max 5 timmar per dag fram till semstertider .. jag sa att jag får nog åka bort så kan jag vila ordentligt .. varpå min läkare sa:
 
- Men Anna .. varför måste du åka bort för att kunna vila?
 
Det där bar jag med mig under ett par dagar .. jaaa, varför måste jag åka bort för att få vila??
 
Så jag kom överens med mig själv om att fixa det så mysigt hemma att jag inte vill lämna mitt vardagsrum .. att det skall vara så Annigt så det ropar efter mig så fort jag kommer hem .. knasigt? Kanske .. men jag är nöjd över mitt beslut ;)
 
 
Vitt, beige, brunt, glas, ljus .. Annigt överallt .. just love it!
 
 
Fina fåtöljen blev pimpad i spets .. en fåtölj i spetsdröm .. hjärtat slog några extra slag av förtjusning :D
 
 
Min  Varga intog huvudsätet först .. såklart .. vacker katt i vacker fårölj - som det sig bör vara :)
 
 
Tidigare idag .. Armani på balkongen .. jag fattar inte hur en hund kan vara så otroligt vacker? Han är galet snygg och jag kan helt enkelt inte se mig mätt på honom .. jag älskar honom .. Mi amore Armani <3
 
Jag har haft Lina på besök .. SCIO behandling på mig .. tack älskade vän för att du finns .. vad gjorde jag utan dig?
 
Camilla kom på kaffe och bjöd på en massa skratt ( och Brieost ..mums!!! )
 
Min vackra Ingrid hjälpte mig att bära ned fåtöljen och tillsammans fixade vi iordning allt på ett kick.
 
Inga .. vi ÄR som Jeanne dÀrc Living när vi kommer tillsamman. I love u hun! <3
 
Nu är det natta.
 
Kärlek till er. // Annan
 
 

Kommentarer
Postat av: Mothermarit

Men snälla nån! Jag hade även jag liknande problem en gång i tiden.... Men det var innan jag såg till att ge mig själv näring i balans <3 Kom till mama Kraaaam!

2013-07-02 @ 01:04:56
URL: http://mothermarit.com
Postat av: Mothermarit

Men snälla nån! Jag hade även jag liknande problem en gång i tiden.... Men det var innan jag såg till att ge mig själv näring i balans <3 Kom till mama Kraaaam!

Svar: :D Kraaaaam
Anna

2013-07-02 @ 01:05:29
URL: http://mothermarit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0