Bröllopstider

 
 På äkta Idell vis spenderade jag gårdagen i ett högt tempo.
 
Jag var sen så in i baljan när jag med andan i halsen entrade Ingrids hem för att få håret uppsatt .. men på något märkligt vis så hinner jag alltid på det berömda håret. Så även igår.
 
 
Jag älskar kvinnligt, romantiskt och gulligt. Kärlek. Blommigt, tyll, lockligt och höga klackar .. vad blir mer kvinnligt än så?
 
 
 
Älskar spännet i håret .. tack vackra Ingrid .. min fina vän för att du gjorde mig så vacker i håret. PUSS till dig! :)
 
 
Vad gjorde jag utan mina vänner? Som standby hoppade min Lillemor in som mitt sällskap kvällen till ära .. här springer hon barfota mot kyrkan för att hinna i tid .. hahahaha .. mina vänner vet hur det är att leva sida vid sida med mig ;)
 
 
Vacker är hon jäntan <3 och jag är stolt Gudmor till hennes två yngsta juveler .. tack för allt vad du är för mig. Jag kommer alltid att finnas vid din sida. Som du finns för mig.
 
 
 
 
 
 Utanför kvarnen där middagen hölls, här står vi, jag, syster och Lillemor .. vacker vigsel var det. Jag fällde en och annan tår när bruden entrade kyrkan <3
 
 
Middagen var superb, talen fantastiska, stämningen i topp. Jag hade två bordskavaljéer som var artiga, uppmärksamma och mycket verbala ;) Samtalsämnena flödande under timmar. 
 
Tack älskade Malin och Nicke för en fantastisk dag tillsammans med er.
 
Kärlek // Anna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Jamen jäklar så den klänningen passade dig, snygg som sjutton!

Svar: Men tack så mycket - vad glad jag blir att du säger så! :)
Anna

2013-06-16 @ 22:02:55
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0