En av de bästa dagarna

 
Lång sovmorgon .. kaffe på balkongen .. under det fina vita parasollet .. nya Jeanne d`Arc Living .. vackra sinnliga bilder som väcker skaparådran i mig .. lycka i annahjärtat.
 
Sedan bar det av till mitt Eden .. hela jag badade i solskenet .. hundarna sprang i naturen, badade i vattnet och jag kände livet. varje sekund var livet på besök hos mig.
 
 
Kvällen avrundades på Axmar brygga .. med min familj .. underbar god middag. Laxen var en kulinarisk anrättning, makalös. Mums!! :P
 
 
 Efterrätt: Vitchokladspannacotta med hallonmosse .. OMG!!! Smaklökarna sjöng av glädje i duett!! ;))
 
 
Mellan varmrätt och efterrätt tog jag med mig barnen ut .. det var myror i de små benen .. jag kom på en lek .. hitta vackra stenar som jag kan göra tavlor av  .. med stor letarlust och glädje gav sig barnen ut på uppdraget. Ni må tro att vi fann alla de slags vackra skatter :)
 
 
 
Nå .. i ärlighetens namn var jag lika lycklig och skrattlysten som barnen .. jag besitter ju förmågan i att plocka fram barnet i mig själv. Med mig hem hade jag en stor påse med vackra stenar i alla dess storlekar, färger och former.
 
Lilla Maja smög in sin hand i min där vi vandrade efter strandkanten .. hon sa:
 
- Anna, du är inte som de andra vuxna .. jag känner ingen vuxen som är så rolig att vara med som dig ..
 
För mig betyder det .. kärlek // Annan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0