Hjärnan som aldrig sover ..

 
Imorsse vaknade jag jättetidigt .. sedan somnade jag om .. vaknade igen och hade en tung känsla av tillfällig mellankoli.
 
Botemedlet blev därför;
 
 
Skogen .. naturen som alltid fyller mina sinnen med glädje. Hundarna .. 5 Springrar och så Chihuahuan rasade i skog & mark i över en timme. Jag kan inte annat än känna glädje när jag ser livet från den sidan.
 
När jag kom hem fann jag detta på min bro:
 
 
Fina, snälla Angela hade lämnat en matlåda med nygjord Paella med kyckling åt mig. Jag blev så himla glad. Tänk så härligt snälla människor det finns. Ibland säger en gest mer än 1000 ord. Och idag behövde jag den. Verkligen.
 
 
Ikväll gled jag ner i ett bad ..  jag hade med mig kvinnans gåva från Gud : Jeane dÀrc Living. Tidningen som friar till min romantiska ådra, sida upp och sida ner med vackra ting. 
 
Jag har spelat klassisk musik ( Johan Sebastian Bach - Air ) och jag har pratat i telefonen med människor som drillar mina kreativa ådror.
 
Jag har satt ner stolpar inför den aktivitet som vi skall hålla i december & redan imorgon samlas jag & mitt team för att lägga upp riktlinjer.
 
Jag är berikad som har så fina människor runt omkring mig - som känner mig så väl att de på en söndag tar del av mina funderingar och leder in mig på rätt spår när jag känner att jag kanske  gick lite vilse denna morgon  <3
 
Hoppas er söndag har varit fin, min avslutas på bästa sätt. Med min familj. I soffan till en bra film :)
 
Kärlek // Annan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0