Kvinnorna i mitt liv ..

Den här veckan har på fritiden ( och lite på jobbet ) handlat mycket om kvinnorna i mitt liv.
 
Färgstarka, underbara, kreativa och givmilda kvinnor.
 
Kvinnor som PEPPAR och ger värme .. i en tid när jag behöver det som mest.
 
Jag har varit dränerad på energi .. och som små ljusfacklor har de spridit ljus i min tillvaro.
 
 
Onsdag kväll kom min Ingrid .. vi hjälptes åt att få ut schabraket till skrivbord som stod inne i sonens rum. Vi är två äpplen hög bägge två, men jisses vilken POWER vi hade med sågen!! Svosch var skrivbordet ett minne blott ;) Vi skrattade så tårarna rann när vi hivade ut delarna av vidundret - TJEJER KAN! Lite sviter fick jag - men vem bryr sig om det om 100 år?!? :)))
 
Ingrid - jag älskar dig, min underbara kvinna. Vad gjorde jag utan dig i mitt liv?
 
 
Torsdag damp detta sms ner i min telefon .. underbara, rara Stina vet hur mitt liv ser ut - 2000 knyck för jämnan .. hon kom förbi för några timmars umgänge med skratt och bara vänskapligt häng. Kvällen avslutades med ansiktsvård. 
 
Tack hjärtat för din vänskap - den betyder mycket för mig i en tillvaro som varit extremt pressad under en lång tid  <3
 
 
Fredag bestod av en stor dos Evalotta .. healing, skratt och skön, avslappnad balkonghäng. 
Starka kvinna .. jag älskar dig för att du står i kontakt med alla mjuka värden i detta liv och för att du delar din vishet med mig. 
 
 
Jag var på läkarbesök i veckan .. jag var övertygad om att jag var sjuk.
Men jag är bara extremt överbelastad.
Därför betyder all närhet och värme som mina kvinnor visar mig så extremt mycket för mig. I en tid där jag skulle ha känt mig extremt sårbar känner jag mig starkare än någonsin.
 
Millan och Christin .. ni har också bidragit denna vecka till att jag orkat ta mig genom vissa delar i tillvaron som jag verkligen, verkligen behövde hjälp med. När jag var som tröttast hjälpte ni mig att tänka. DET är värt hur mycket som helst för mig.
 
Tack för allt vad ni är för mig - jag älskar er alla.
 
Det är kärlek // Annan
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evalotta

Tack Anna för att du är du <3 Du berikar mitt liv med din blotta uppenbarelse. Du är vacker och stark. Jag älskar dig <3

Svar: Och jag dig .. jag är så glad för att jag har en kvinna som dig i mitt liv. Färgstark, medveten och med bägge fötterna förankrade på denna jord med armarna mot skyn.Du ÄR energi och kärlek.
Puss hjärtegrynet! <3
Anna

2013-06-28 @ 23:41:20
Postat av: Evalotta

Anna, kom ihåg att även DU är ljus och kärlek <3

Svar: Tack hjärtat .. skall försöka komma ihåg även det <3
Anna

2013-06-29 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0