Midsommarafton och Sverige i mitt hjärta ..

 
Sista dygnet har handlat om familj och kärlek i varje cell hos mig ..
 
Jag har spenderat den i Norrfjärd med min familj .. igårkväll satt jag vid dukat middagsbord och lyssnade på historier från svunnen tid .. timmar efter timmar .. skratt, gemenskap och en närhet som måste upplevas för att man skall förstå vad den betyder för mig.
 
En fantastisk midsommar hade jag igår - lugn och skön.
Precis så som den skall vara <3
Midsommarkrans på huvudet .. Fredrik hjälpte mig. Det var typiskt gulligt tycker jag :)
 
Imorsse vaknade jag upp till detta .. solsken och sommarängar .. helt underbart!
 
Efter promenad blev det frukost nere på bryggan, kusiner, släkt och vänner .. gemenskap .. skratt.
 

Jag är så otroligt glad .. mitt liv har inte alltid sett ut som det gör nu.
 
Därför är jag extremt tacksam för att jag får chansen att uppleva tillvaron på ett sätt som är lugnt, tryggt och precis så som jag önskar att jag alltid skulle ha levt det. Insikten i den resan av mitt liv är därför:
 
" Vi måste bli den förändring vi vill se "
 
// Ghandi
 
<3
 
// Annan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0