Tjejmiddagar och gulliga böcker

Hörrni .. jag har varit gräsligt dålig på att uppdatera bloggen .. men det händer så mycket hos mig hela tiden. Det är ju det som är gejjen och TUR är väl det. Jag skulle dö av tristress i en alltför lugn tillvaro ;)
 
Igår var det tjejmiddag. Hos vackra Jenny - tjejen som jag har känt och umgåtts med
sedan tonårstiden. Många fina minnen, skratt och delade livshändelser genom åren.
Igår dukade hon upp en middag som var makalös på alla sätt och vis;
 
 
 
Buffé med läckra inslag av det mesta .. jag var mest förstjust i .. allt ;)
 
 
Helena hade med sig en super rolig bok att notera tjejmiddagarna i .. dagens skratt .. dagens skvaller .. dagens värdinna etc etc etc .. ni fattar innehållet av denna bok efter några middagar .. hahaha .. jag sa direkt att det skrivna i denna är preskriberat i samma ögonblick som det sätts på pränt. 
 
 
Flickorna: Sandra,Jenny,Ingela,Helena och Ulla .. tack för alla skratt som ni delade med er av igår <3
 
 
Efterrätt och god dryck i olika skepnader .. lovely sweet! :)
 
4,5 timme senare ( både mätt i magen och till själen )  på väg hem:
 
 
 
Utsikten som mötte mig i Österbacken var underbar .. sommarnatten var mild och det riktigt spritte i kroppen av lycka. Jag verkligen älskar sommaren - den gör underverk med mig! :)
 
Vi ses här senare .. idag har jag projekt rivning på G. Min Inga kommer och skall hjälpa mig att göra iordning lilla hemmet .. såklart är det två tjejer som fixar biffen ;))
 
Kärlek, alltid kärlek :)  // Annan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0