Anna kväll

 
Jag har en Anna kväll - en kväll bara till mig själv, en kväll att rå om det som är jag. Jag är helt övertygad om att vi alla behöver egentid - det ger utrymme & tillför harmoni till sinnet. Jag har bäddat nytt i sängen med det ursöta påslakansettet som jag fick av min syster.
 
 
Änglar, spets och texten Amor Vincit Omnia. Är ju liksom Annigt så det förslår det ;)
 
 
Jag har påbörjar läsningen av:
 
 
Summering so far: GALET SPÄNNANDE! Den följer med mig .. raka spåret ner i sängen. Men FÖRST:
 
 
Bada .. med tända ljus .. med mitt jordgubbste i min rosa stora tekopp.
 
Det känns lyxigt.
 
Jag vill även lyfta två rosämnen idag:
 
1) Kvinnan som jag spenderade över en timme i telefonen med - som berikade min vardag genom att vädra fina grundvärderingar och sunda tankar. Jag var tvingen att skicka ett sms till henne efter att vi lagt på. Sms:et löd: tack! Jag fick tillbaka ett jättegulligt sms som gjorde mig mycket glad. Allt handlade om En dag för alla barn. Om att se barnen för de individer som de är. Att lyfta fram vikten av att vi är alla olika, med olika förutsättningar - men lika mycket värda under solens strålar. Tacksam. Jag ÄR tacksam!
 
2) Sushi besöket idag med mina föräldrar .. 
Jag rekommenderar varmt ett besök till Selena Sushi. Service minded, fantastiskt god  Sushi och trevlig miljö.
 
 
Det var allt för idag ;)
 
Natt natt på er & kärlek // Annan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0