Dagens top 5

 
 
Dagens topp 5
 
1) Mitt två timmars långa samtal med Anna-Carin idag - vad som kom ut från det samtalet är att 40 är det nya 20 och att vi är tacksamma för att vi har varandra! :)
 
2) Min promenad med min mamma. Solen ger endorfiner. Frisk luft är bra för blodet. Mamman är familjen  <3
 
3) Lunchen med pappa - vi är tacksam för tiden. Och att pappan leker jävulens advokat så fort han får chansen & där Joakim ( min kollega ) får vara min riddare i skinande rustning när jag inte längre orkar hävda motsatsen ;)
 
4) Kattis .. som en gåva kom hon in i mitt liv. Ärligheten personifierad. Jag älskar ärliga människor. Jag behöver dem. Som en stor varm kram - den känslan får jag när jag tänker på Kattis.
 
5) DJUREN .. mina älskade djur .. de älskar mig för DEN jag är .. de skiter fullständigt i VAD jag är .. ikväll kröp de upp nära, nära och jag fick villkorslös kärlek. Helt kravlöst. Jag läker av sådant. Det helar.
 
 
Kärlek i den sannaste formen // Annan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0