Den bästa födelsedagen ever!

 
Man kan tro att jag firar jämt. Vilket jag absolut inte gör. Men jag har blivit firad i dagarna 3!  :D
 
 
Imorsse när jag entrade kontoret så möttes jag av min gulliga killar som jag jobbar med .. när de såg mig utbrast de:
 
- Nej men .. är det inte födelsedagsbarnet som kommer?? Grattis på 25-årsdagen!! 
 
 
Jag garvade nästan omkull mig själv - de såg så oskyldiga och rara ut när de grattade mig med sång denna morgon ( och den överdrivna lögnen om min ålder ). Vi tände ljus och åt smörgåstårta. 
 
Så startade min dag.
 
 
 
Den fortsatte med telefonsamtal, sms, mail och grattis hälsningar .. solsken, mer fika och skratt följde min dag :)
 
 
Efter jobbet skyndade jag mig hem för att baka en äppelkaka .. för sedan började folket ramla in .. jag hade inte bjudit in någon, men de hittade hem till mig dörr alldeles själva ändå ;)
 
Jag fick en massa Anniga presenter - men det som gladde mig mest var alla kramar, skratt och umgänget från dem som älskar att spendera sin tid med mig. Det betyder mycket för mig. 
 
 
Sedan kom fler hjärtevänner .. familj .. med Anniga presenter & härligt umgänge. Det är inte klokt vad de kan mig. Gulligt, sött och romantiskt med ett och annat inslag av spänning ;)
 
Delar även detta med er för det var så gulligt.
 
Min syster ringde ikväll och sa:
 
Syster:  Ja, jag och barnen ringde och ringde och ringde för att gratta dig ikväll - men det har bara varit upptaget. Till slut var barnen tvungen att lägga sig.
 
Jag: Nej meeeen .. vad hemskt! ( Kände mig jättetaskig )
 
Syster: Njaee .. kanske lika bra, de kunde inte enas om vilken sång de skulle sjunga för dig ;)
 
Jag brast ut i skratt .. hörde för mig själv en trio som sjöng olika sånger, så kanske var det ödet att min lur ringde upptaget hela kvällen? ;))
 
 
 
Nu är det nattdax för fröken Idell.
 
Jag har haft en av de bästa födelsedagarna i hela mitt liv .. jag är berörd, ända in i hjärteroten  <3
 
Kärlek  // Annan
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0