Det enda som hjälper

 
 
Jaaa .. idag har det varit en sån där dag .. när jag inte riktigt har varit med på den här jordytan med er alla andra .. jag har tänkt .. och funderat .. och tänkt. Sedan har jag varit lite ledsen och så har jag varit glad .. för att jag åter har någon i min närhet som jag älskar och håller mycket av & som jag har saknat länge, länge.
 
 
Jag kan inte rå för vad hjärtat känner.
 
Varken tid eller rum kan ändra på det.
 
 
Jag är den jag är.
 
Så till dig .. du vet vem du är .. jag älskar dig.
 
 
 
 
 
 
Det har ändå varit en vemodig dag med många tankar kopplad till hela känslopaketet så då är det bara EN sak som verkligen hjälper  .. CHOKLAD.
 
Jag är en äkta chokladtorsk!
 
Marabou .. jag älskar dig också!
 
Gudomligt!
 
Så nu sitter jag här och ler för mig själv - jag är värre än ett barn, fruktansvärt lätt att tillfredsställa ;))
 
Länge leve kärleken - både till människan och det goda i livet: chokladen!
 
 
// Annan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0