Förändringens vindar

 
 
Ibland har man perioder där man bara vill vara ifred.
 
Jag är i en sådan period.
 
Många sanningar kommer till mig nu. Jag har det sjåigt med att sortera in dem där de skall vara.
 
Några gillar jag och andra gillar jag mindre.
 
Jag tycker inte om när sanningar sårar människor - men ibland är det så det måste bli för att slutet skall bli så bra som möjligt.
 
För alla inblandade.
 
Just nu är det precis så.
 
Acceptera - ödet eller inte. Det är en trixig innebörd.
 
 
 
 
Stora förändringar ligger i luften .. jag kan känna dem, rätt tid för var sak. Men förändringarna är på väg.
 
 
Under tiden tänder jag ljus. Vilar. Läser mycket. Tänker mycket. 
 
Ikväll går tacksamhetens tanke till min egen son.
 
Som såg hur trött jag var idag när han kom hem.
 
Han frågade om jag ville titta på film med honom, en äventyrsfilm som han visste att jag skulle gilla.
 
Mjuka värden.
 
Jag älskar mjuka  värden // Annan
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0