Låsta funktioner ..

 
 
Vill bara säga att på denna blogg har jag spärrat så att det inte går att lämna kommentarer med  dåliga ordval .. iallafall inte anonyma - vill man säga något får man stå för det man säger ;)
 
Visst är det härligt?
 
 
Friheten är underbar för någon som vet hur motsatsen känns. Jag har valt ett liv utan begränsningar.
 
Jag har kvar min gamla blogg Meaculpa .. den är helt låst för utomstående.
 
South hampton är låst för dumma kommentarer och IP adresser säkerställs.
 
Dock kan man säga vad man vill så länge som det stavas i god ton för jag står för åsiktsfriheten.
 
 
 
Kärlek OCH respekt det // Annan

Kommentarer
Postat av: Maria

Får man säga salope och conasse då? Hihihihih

Svar: Nu var du clever .. hahahaha .. smart ass ;)Jag föredrar connasse i alla lägen om jag nu skall drifta mig dit ;)

Puss på dig min blonda skapell!
Anna

2013-03-04 @ 00:21:25
URL: http://tuaculpas.blogspot.fr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0