Lyckan i Annan

 
Endorfinerna sprakade som fyrverkerier inombords och anledningen till det är;
 
 
Storslagen natur, jag, Fredrik och hundarna .. solsken och Annahjärtat exploderade. Den sista tiden har varit extrem svår. Att då vistas i mitt rätta element med strålande solsken och naturen som en läkande lisa .. för mig är det power utan dess like.
 
 
Grabbarna grus .. mina hjärtevänner - rasade över isen .. genom skog och mark och man kan inte göra annat än känna livsglädjen när man är en del av allt detta :))
 
 
Det är exakt så det är .. idag har jag fångat tiden som vidrörde Evigheten .. varje sekund var min.
 
 
 
 
Mmmm .. jag åt jordgubbsglass i solskenet och drack kaffe .. njutning!
 
 
När jag kom hem var jag lycklig .. sådär som jag blir om jag blir matad med omsorg, kärlek och en överdos solsken. Jag har tänt ljus .. och jag som inte är en påsk människa har;
 
 
Plockat in påsken?!?
Ris, fjädrar och påskliljor pryder nu mitt hem lite varstans .. en och annan kyckling och tupp är också framtagen .. haha - så går det när jag fyller på med energi i Annakroppen ;)
 
Hoppas att ni har haft en underbar dag ni också.
 
Kärlek // Annan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0