Med ett koppel av pådrag ..

 
 
Ja .. jag gör en massa saker.
 
Mest som hela tiden.
 
Jag har nog aldrig jobbat så hårt i hela mitt liv och med så mycket som jag gör just nu.
 
Idag hämtade jag hem ytterligare ett projekt.
 
Vi har nu påbörjat en resa inom entertainment.
 
 
Lite fundersamt tänker jag;
 
Vem fick mig att tro något annat än att jag kan när jag vill?
 
 
But guess what?
Anna Rebellen lever. 
 
Delar därför med mig av detta citat idag också:
 
" Det är underbart att vara blondin. Med låga förväntningar är det väldigt lätt att överraska människor " // Pamela Anderson
 
 
 
 
Kärlek, för mig kommer det alltid att handla om kärlek även om den är rebellisk mellan varven  ;)
 // Annan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0