När slutet blir en ny början

 
Denna vecka har varit hemsk - och den har varit underbar.
 
Status Q.
 
Livet i all sin glans.
 
Men för mig har den framförallt varit en vanvettig kamp mot klockan & tiden.
 
Jag har hållt ett skyhögt tempo. Sådär så att jag har kunnat känna neverna ovanpå huden.
 
Underverk.
 
Jag har gjort allt av inget. Jag har gjort inget till allt.
 
 
Idag är jag så otroligt lycklig, för det gick. Med hjälp av gudasända människor vid min sida så blev veckan sammantaget helt otroligt fantastiskt. Magisk.
 
Har ni en aning hur underbart det känns i en liten Annans kropp??
 
 
Jag har förtjänat min vila. Jag har avverkat slutet. En ny början kan ta sin form.  Nu vill jag bara vila, andas, bada ansiktet i solens strålar, tända  ljus inomhus och njuta av livet.
 
Visst är det fantastisk?
 
Kärlek // Annan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0