Så känns det.

 
Jag vet inte riktigt vilka ord jag skall sätta på hur det känns.
 
När någon man älskar mår extremt dåligt.
 
När någon man älskar riktigt, riktigt mycket är riktigt, riktigt sjuk.
 
 
När tiden springer ifrån oss - sekundrar läggs till minutrar, till timmar, till dagar som förvandlas till veckor utan att förändringen kommer.
 
Det gör ont. 
 
Orättvist, det är förbannat orättvist.
 
Jag saknar orden för att göra rättvisa för vad jag känner.
 
Det finns inga ord som är tillräckliga.
 
Bäst kan den beskrivas med detta ord: tårar.
 
Så kännar jag. Tårar.
 
Det är en äkta skitdag.
 
All min kärlek till dig idag pappan - tänker på hur du brukade spela " Lilla vackra Anna " för mig när jag var liten .. idag spelar jag "Tell the world I´m here" för dig.
 
Jag är tokans stolt över att vara en Idell. Jag är galet stolt över att ha dig som pappa.
 
Du är bäst pappa. Oslagbar bäst!
 
Som blåbär .. 
 
 
 // AnnaLilja
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0