Skratta när man kan

 
Man skall skratta när man kan .. idag var en sådan dag .. där leendet låg och lurpassade mest som hela tiden och när skrattet bubblade upp i strupen mest som oftast under dagen:
 
 
 
Mamman ( läs svärmor ) med packning & Freddan på skoter framför .. skall det vara så skall det vara ordentligt - vi kör inte med en gångs grill, här skall grillas med riktiga doningar ;)
 
 
 
Rakt ut i Ronjaskogen och ut på isen styrde vi kosan .. gassande sol på himlavalvet .. lovely! :)
 
 
Familjen är samlad - Mamman & Pappan ( Fredriks ) Sandra & hennes Patrik .. jag & Freddan och 4 hundar som sprang fritt, timme efter timme ..  .. här skall njutas av solsken och en härlig dag utomhus  :)
 
 
Hundrace:
 
 
 
 
Slipsen hänger utanför mungipan - hundrace är bra och nyttigt för växande marodörer ;))
 
 
 
Min älskade Armani .. halvåret gammal och med världens bästa energi .. mattes bebis .. bland det bästa beslut jag någonsin har tagit var att öppna min dörr & hjärta för honom .. ingen utom jag vet vad det egentligen betyder .. men han läker mig på så många sätt att det är nästan omöjligt att greppa helheten. Tacksam .. jag är tacksam - imorsse sträckte han ut sig bredvid mig i sängen och kramades, han gav healing - en och annan puss fick jag för all del också. Mjuka värden. Jag har alla mjuka värden hemma. Det är kärlek  <3
 
 
Hahaha .. ni ANAR inte vad jag skrattade här .. Armani & Aragons första möte på nära håll med hästar. Chihuahuan var skiträdd men försiktigt, försiktigt fick jag se det första mötet och även om den var jättestor så tyckte han att hätten var heeeelt okey - den sa ju faktiskt ingenting?!?
Armani var mycket tuffare och nosade på mulen och hästen nosade på Armanis nos och så var det med det - inget märkvärdigt alls.  <3 Gulligt så det är inte klokt <3
 
 
 
Jag är glad.
 
Jag har haft tur.
 
Kärlek // Annan
.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0