Smaka på min egen medicin

 
Ja .. idag har jag smakat på min egen medicin.
 
Den bestod av;
 
 
 
Ett stycke underbar Stina - jag ser ögonen framför mig nu medan jag skriver .. levande, glada, intelligenta och .. vänliga. ALLA borde ha en sådan Stina! :)
 
Tack för idag - för skratten, för förtroligheten jag känner med  dig och för att du är du.
 
 
Mer ingredienser idag:
 
 
 
Jag har bokat Berget till den 6 juni 2013.
 
Dagen som vi vill tillägna barnen i vår kommun 
 
En alla barns dag - där jag & du blir vi.
 
Till helgen kan jag presentera en dag med en massa aktiviteter för er.
 
Jag är mycket glad för att så många vill göra skillnad, därför går dagens stora tack till Lennart Westman.
 
 
Oskars borg i sommarskrud - ger en underbar känsla i hjärtat!
 
 
Kärlek det // Annan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0