Tystnaden

 
 
 Den sista tidens tystnad har handlat om reträtt, vila och strategi.
 
Ibland tar livet egna vägar och det finns inget man kan göra åt det mer än att acceptera turerna.
 
Jag vill först och främst tacka två personer som i tisdags när jag hamnade på akuten var ovärderlig i sin gästfrihet:
 
Kattis och Robban.
 
 
Att veta att när man mår som sämst ha människor i sin närhet som inte viker en tum .. det ÄR ovärderligt.
 
Omtanke, kärlek och värme är A-O.
 
Kattis - tack för att du kom in i mitt liv för att stanna här .. jag älskar att skratta tillsammans med dig .. sådär så att jag kiknar ur och nästan ramlar ur soffan .. bilderna kommer för evigt att vara kvar i bildbanken <3
 
 
Idag har jag haft många älsklingar på besök .. barnen .. jag älskar barnen. De tjöt av förtjusning när de såg mig idag .. hoppade upp i min famn och kramades och bedyrade HUR mycket de har saknat mig .. och sedan var det fullt ös .. ungar och hundar och katter i en enda vild lek. Och jag i mitten. Små händer som sökte mina .. en kram .. ett barn som smög upp i min famn. Ord .. Anna .. jag älskar dig. Anna .. kan jag sova hos dig? Vi kan bada och mysa, du och jag Anna .. vill du??
 
Bara den som känner mig vet vad barnen ger mig. Villkorslös, naiv och underbar ren kärlek.
 
Lillemor, Ingrid, Millan .. tack för idag. Tack för att ni söker upp mig när jag inte orkar komma själv.
 
Kärlek // Annan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0