Vilken underbar dag!

 
Min dag blev underbar!
 
Jag valde att göra den till mig, utan att lägga in andras värderingar i den & utan att låta mig påverkas av andras mående. Då blev den .. underbar!
 
 
 
Först hade jag ett möte på agendan - där jag presenterade En dag för alla barn. Vet ni hur LYCKLIG jag blir när jag och du blir vi? Idag blev jag vi med dem. Nu är vi ännu fler som gör skillnad för de mobbade barnen. DET är lycka i Annahjärtat  <3
 
 
 
Sedan åkte jag till Söderala för att fira min underbara Sandra! Vacker som en sommardag och med hjärtat på rätta stället. Sandra - jag kan inte tacka nog för att våra vägar korsades. Du blev en viktig pusselbit i mit liv. OCH du kan skilja på sak och person - det är en mycket dyrbar gåva  <3 Tack för att du är du <3
Svärmor, tack för en underbar dag - du är en riktig mamma. Världsbäst faktiskt! Farmorn .. du är en äkta järnlady och du får mig alltid att brista ut i skratt. Världen är en vacker plats att vara i med människor som dig som kan berätta om så många roliga anekdoter. Tack för att jag fick spendera min tid med er idag. <3
 
 
Jag fick födelsedagspresenter .. 2  dagar för tidigt .. men det räknas inte ;) Jag är otroligt tacksam och glad för mina presenter. En vacker drömfångare skall få pryda mig sänggavel. En väska full med take-care-of-my-self-kit .. leggings .. handduksset .. presentkort på Lillis Smakeri ( chooooooklad - hahahaha ) .. En JÄTTESTOR burk med en MASSA ljus i, precis vad jag önskat mig och så vit choklad .. jag älskar vit choklad! Tack så hemskt mycket  <3
 
 
När jag kom hem skyndade jag mig att plocka fram ljusburken .. det doftade himmelskt .. en massa ljus .. jisses vad jag kan elda nu! Kärlek!
 
 
När jag kom hem fann jag även detta meddelande i min inkorg .. det vidrörde mitt hjärta så jag vill dela det med er;
 
 
Du är en fantastisk inspirations källla och fin människa ! Du gör så fina inlägg på Fb ! Du får alla att bli glada ! Jag gilllar dig så ! Önskar din famiilj en skön helg ! Kram
 
 
 
 
Visst var det rart sagt?
 
Jag blev jätteglad för de raderna coh summerar min lördag såhär:
 
 FANTASTISKT UNDERBAR!
 
Kärlek // Annan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0