Den skrytsamma föräldern

 
Jag brukar inte vara skrytsam.
 
Men ibland som idag måste jag bara få dela med mig av den oerhörda stolthet jag känner för att jag har det stora privilegiumet att få vara Philips mamma.
 
Vi har pratat mycket hemma om utanförskap och varför det är så viktigt att se varandra, med de olikheter vi har.
 
Jag har gjort något helt rätt och det är iallafall var hjärtat & grundvärderingarna sitter hos mitt barn.
 
Jag är så stolt över honom att jag får en klump i halsen när jag tänker på hur godhjärtad han är.
 
Ni får tycka vad ni vill om det - men jag är så otroligt stolt för att mitt barn ser människor för personen som de är och för att han verkligen, verkligen tycker att olika är helt okey. OCH han agerar därefter.
 
Det gör mig fullständigt överlycklig till själ och hjärta.
 
Han har verkligen greppat vad mjuka värden betyder.
 
Det är lite överkurs, men jag tänker ändå löpa linan ut .. idag är jag den skrytsamma föräldern.
 
 
Du gjorde mig oerhört stolt idag Philip.
 
// Mamma
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Torgil

Klart du ska skryytta om din son!

Svar: Jag kan inte låta bli idag .. jag berömmer honom ofta - men idag var han helt enkelt helt otrolig i handling <3
Anna

2013-05-24 @ 18:51:14
Postat av: Torgil

<3 !

2013-05-25 @ 01:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0