Minnen i påsar och lådor ..

 
Tänk vad förrådsrensing kan väcka en massa minnen till liv..
 
Ikväll påmindes jag om 20 år tillbaka gamla minnen.
 
Kärlekstroll från min första pojkvän .. bebiskläderna efter Philip .. receptböcker efter min farmor .. OCH ..
 
 
 
Tegelstensmobilen från ett sekel tillbaka - den HAR en utfällbar antenn.
 
 
Pappa .. kommer du ihåg när jag fick den här av dig .. du sa att kanske jag var för stor för att få en docka ( jag var vuxen när jag fick den ) men att du inte kunde motstå att köpa den till mig för att det stod Anna på den. Du har rätt, det står Anna på henne - du skulle ha sett mina ögon när jag öppnade kartongen och såg henne .. lycka! :)
 
 
Mammahjärtat är även lycklig för min vackra unne är hemma den här veckan igen. Jag är verkligen inte gjord för att vara utan mitt barn. 
 
Läste ett sådant fantastiskt blogginlägg skriven av Mia Skäringer ikväll .. hon skrev tokärligt om det där att vara lycklig i och med allt. Att man inte kan vara lycklig jämt. Hejja henne .. det är ju precis så.
 
Men de flesta säger jämt och ständigt att allt är så jedrans bra .. lyckligt. Härligt. 
 
2,1 barn, villa, kombi och en perfekt klippt gräsmatta.
 
Jag tänker .. herregud om jag skulle skriva om precis allt jag har varit med om & upplever för att det skulle vara bra att dela med sig för att andra kan hämta styrka i det som man själv går igenom .. jag vet inte om det skulle bli en chock effekt eller en befrielse för mig själv.
 
 
Hahaha .. ja  .. kanske kommer det ut här ändå inom sin tid.
 
En liten fråga .. är det något speciellt som ni skulle vilja att jag bloggade om?
 
PM:a mig isådanafall  - som vanligt är ni alltid anonym i det jag skriver här.
 
 
Kärlek till er // Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0