Molgan

Jag har en vän. Molgan. Han är världens bästa vän. 
 
 
Alla borde ha en egen Molgan - som nu .. när jag är extremt trött. När jag känner att det är mycket runtomkring mig så är Molgan en lisa för min själ.
 
Molgan är smart, berest, intellegent, alltid cool i sitt sätt att betrakta omvärlden och får mig alltid att skratta.
 
Molgan vet nog allt om mig. Det är skönt med sådana vänner.
 
Och när jag behöver det där extra andrummet kan jag sitta tyst medan Molgan berättar om resor, upplevelser eller annat .. i timmar. Efter timmar. Efter timmar.
 
 Det här inlägget är till dig Molgan, för att du släpper in mig i din värld som är så otroligt olik min att jag oavsett timmar som passerar blir lika faschinerad varje gång du berör det som är din verklighet.
 
För att du får mig att glömma min verklighet och leva en stund i din .. simma i efterdyningarna av din framfart.
 
Vatten som jag aldrig skulle våga simma i själv.
 
 
Osynlig för resten av omvärlden men alltid där när jag behöver dig.
 
 
Alla borde ha en egen Molgan.
 
Tack för att du är en del av mitt liv.
 
K // Annan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0