Det rör på sig

 
 
 
Det händer mycket i mitt liv just nu.
 
 
En dag för alla jobbar proaktivt just nu för att verkställa andemeningen med allt som vi står för. Utanförskap .. vi vill samverka med allt och alla - över alla gränser för att minska utanförskapet. Det är magiskt vilka fantastiska människor som knyter sig an till oss just nu - människor som besitter ovärderlig kunskap i allt man tänka sig som handlar om utanförskap .. här har vi en liten del av styrgruppen: Camilla, Christin och Annelie. Det här sammanfattar jag såhär: Glädje, lycka och min själsliga resa.
 
 
Under min resas gång så har jag fått in nya och fantastiska människor i mitt liv:
 
 
Majs Keller och Frida Olsson .. varmhjärtade och glada .. vi har grundvärderingar som går hand i hand med varandra .. i och med det så fann vi varandra snabbt. Det är så HÄFTIGT att livet hela tiden ger .. nya människor som bara finns där i exakt rätt stund! :D Majs ingår nu i styrgruppen för En dag för alla och Frida Olsson presenterar jag senare eftersom den delen är lite hemlig ännu ;) Det hon gör .. är att hon är helt fantastisk med att sprida sitt budskap genom Personligt varumärke (och Värdskap). Summerar detta med: POWER! :)
 
 
Jag jobbar mycket med mig själv. Personlig utveckling. Målmedvetenhet. Här hade vi en heldagsutbildning i ämnet och jag har sagt det förr och säger det igen: alla borde ha en egen Jörgen Ringman.
Man behöver även en Jenny Näsström ( på bilden bredvid mig ) hon är fantastisk i sitt sätt att lära ut hur man bäst tar till vara på passionen som driver den egna individen, att finna entreprenören inom sig själv och att nyttja styrkorna som vi alla besitter - efter bästa förmåga. 
Summerar detta med: Glädje, varm gemenskap och en extrem tacksamhet! :D
 
 
Så har jag träffat storheten herself. Ina .. vackra Ina. Hall of fame. 31 raka segrar. Ett unikum inom hästvärlden. Jag tog med mig mamma, pappa, Lasse Lingman och Inga-Britt Lingman för att besöka denna kändis inom hästvärlden. Carola Dahlström och jag har ju jobbat tilsammans .. jag har hört henne prata så ofta om Ina .. vad hon betyder och hur längtan har varit efter Ina. Så, genom ett mirakel kom hon hem igen. Och vi har planer .. tokroliga planer :)
Summerar detta med: Kärleken känner inte av tid och rum. Den verkligen bara är.
 
 
När man håller på och håller på och håller på mest hela tiden så måste man göra annat som bara JAG mår bra av:
 
Mina galningar .. det HÄR får det att spritta i Annahjärtat .. gulliga, söta fyrbeningar .. hjälp och jisses vilken källa av glädje <3
 
 
Eden .. mitt älskade Eden .. finns inget vackrare ställe på jorden för mig. Här alstrar jag energi, här andas jag och här känner jag mig så close to nature som det bara går .. 
 
Känslan är: Glädje, lycka, harmoni och sinnesro.
 
 
Kärlek till er // Annan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0