I min lilla bubbla

 
 
Fortfarande sjuk .. det är typiskt obra med att vara sjuk .. jag fryser och jag överkonsumerar te.
 
Jag har EN BILJARD saker att göra och energi noll.
 
Telefonen ringer hela tiden och jag bockar av från att göra listan, punkt efter punkt medans agendan likt förbaskat ökar hela tiden med must do punkter?!? 
 
Visst är det märkligt?
 
Tre måste  ha grejer i mitt liv idag:
 
 

( bilden är lånad från google.se)
 
TE .. jag måste ha te. 
 
 ( bilden är lånad från google.se)
 
Vänlighet .. jag behöver extremt mycket vänlighet. Alla rikspuckon göre sig icke besvär idag. Speciellt inte sådana som tror att de kan köra fear by management för att få en egen plats på detta jordklot ( fast ett rikspucko vet nog inte ens vad det betyder )
 
 ( bilden är lånad från google.se)
 
Jag behöver mina kvinnor idag .. kraftfulla, kvinnliga och härliga i sin urkraft - de tar helt enkelt ingen skit .. I´m one lucky son ( daughter ) of a bitch! som får ha sådana kvinnor vid min sida.
 
Reflekterar snabbt medan jag sneglar på klockan .. tid är allt vi har - så varför känns den så förbaskat begränsad?
 
 
Säger därför som Gudfadern:
 
- Må gud vara med er, för själv har jag inte tid *S*
 
K // Annan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0