Cut the crap

 
Under de sista dagarna har jag fortsatt min resa att hitta mig själv och vem jag egentligen är.
 
Det är ganska enkelt - men det är jättejobbigt att ta itu med saker och ting som man är rädd för att göra, känna eller se - det handlar om att bryta mönster och göra upp med ryggsäcken.
 
 
 
Jag har även öppnat dörrarna för att fler människor skall få komma in i min sfär.
 
Jag väljer dem noga och med eftertanke.
 
Som en regissör sätter jag ihop manus och rollfördelningar på individer som har vad som krävs.
 
För att vi skall medverka i vad som håller på att bli en best seller.
 
Det är ett helt nytt sätt att verka - förut var jag både regissör och jag spelade även så många roller som krävdes - alldeles själv.
 
För att göra förändringar måste man få hjälp efter vägen. Att be om den är befriande. Att få den .. är magiskt.
 
Jag känner en tjej .. vackra Jenny. Hon har en massa drag som jag verkligen gillar .. hon står för entreprenörskapet hos den enskilda individen. Att bygga, stärka och uppmuntra människor att må bra i sig själv och att våga vara den man är. Vilket man i särklass är bäst på redan :)
 
Hon kom till mig i helgen och gjorde Kinesiologi på mig.
 
Jag litar på henne - jag kastar mig handlöst ut på nya äventyr. För .. jag vill ha förändringen.
 
 
Säg hej till Jenny Näsström. Kvinnan som helt klart spelar en stor & en mycket viktig roll i mitt liv. Hon står för värdskap, positiva energier och balans i tillvaron. Samt, mycket, mycket mer.
 
 
För mig är detta dagens sanning:
 
I och med att jag väljer att släppa gamla rädslor så tar jag in möjligheten att se allt som utmaningar istället.
 
Det är ljusårs skillnad att handera livet på det sättet.
 
Istället för att vara rädd för olika situationer, tar jag det istället som en utmaning.
 
 
Appropå utmaningar;
 
 
Föräldraskap. Jag är lyckligt lottad som har min son. Han är allt vad jag någonsin hade kunnat hoppas på och lite till. Här är han och hans söta kompis hemma hos oss i hallen ikväll.
 
Imorgon är det hans födelsedag. 15 underbara år. 
 
DET är utan överdrift den största utmaningen som jag har antagit.
 
Att vara mamma -ansvaret för att älska villkorslöst och leda en annan människa genom livet fram till vuxen ålder.
 
Det är .. den största kärleken av dem alla // Annan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0