Och jag älskar er alla

 
Idag har jag insett en massa saker om mig själv. 
 
Att jag har burit på en massa begränsningar. Som ingen annan än jag själv har burit ansvar för.
 
Jag är så innerligt tacksam för att jag får verktyg av dessa underbara människor efter vägen - som öppnar mina sinnen och ögon för vem jag är.
 
Jag känner livet flyta i mina ådror och insikten om var jag är på väg är svindlande.
 
Detta inlägg är tillägnad till alla er som har vandrat eller som vandrar vid mina sida och som jag har älskat så djupt som man någonsin kan älska någon .. min familj, forna pojkvänner, vänner, exvänner, människor som vek av från min livsstig. Människor som kommer in i mitt liv.
 
Jag skulle inte vara någon eller något utan er.
 
NI har lärt mig vad livet handlar om - det är smärtsamt, det är berusande och det ÄR vad personlig utveckling handlar om.
 
Vi är i ett ständigt flöde av att ge och ta - vi lär varandra livets stora gåta.
 
För att bli hela som egna individer.
 
Visst är det underbart fantastiskt?
 
Kärlek till er // Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0