Vad som påverkar oss

 
Idag har jag spenderat tiden med min mamma. I Norrfjärd.
 
Jag släppte lös hundarna och såg dem löpa fritt i skog och mark - som de är ämnade att göra och det spelar ingen roll hur många gånger jag ser dem i deras rätta element så tilltalar det mig - den synen går rakt in i min själ. Varenda gång.
 
Fri lycklig energi - i sin sanna form.
 
 
 ( på bryggan efter badet - nöjda och glada över att bara få existera här coh nu )
 
Det fick mig att fundera på vad som påverkar oss. Och hur det påverkar oss.
 
Tänk hur vi låter äkta glädje över livet rinna ut i intet på grund av att vi tillåter andra människor att påverka oss - till det negativa.
 
Varför gör vi så?
 
Tänk om vi medvetet från denna sekund enbart ägnade oss åt att leva som vi egentligen vill.
 
Fri - i lycklig energi - i sin sannaste form.
 
Mitt löfte idag till mig själv är att testa tesen: utveckling, utveckling, avveckling.
 
Den går ut på att sätta en tidsram i två olika etapper på något som jag vill satsa på - ser jag att det inte fungerar efter två försök så gäller avveckling. 
 
Personlig utveckling - läskigt att bryta invanda mönster - men vilken vinst på andra sidan.
 
Leva fri - i lycklig energi - i den sannaste formen-  som jag är ämnad att göra.
 
 
Visst är det en svindlande tanke?
 
Kärlek till er // Annan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0