Tack

 
 
 
 
Fredag och avslutningslunch för Summer Challenge på Statt med bland andra Erik Björk  ( som signerar diplomen )  och Jenny Näsström . Hearts of Gold är fantastisk i sitt sätt att fånga upp och uppmuntra entreprenöskap. Tack för att jag fick ta del av det i år igen.
 
Håkan Juholt på besök på Centrum för alla. Han fick Questions for the heart spelet av oss för att det manifesterar vad vi arbetar med .. ämnen som berör hjärtat och där människan är i fokus. Tack för att vi fick träffa dig och för att du så engagerat tog del av Centrat. Jag kommer att bära med mig dagen som en extra påminnelse om varför det är så viktigt det vi gör. Du är varmt välkommen om ett halvår igen.
 
 
Samlingfoto. Åsa Lindestam, Sven-Erik Lindestam och Maria Lind. Tack för att ni engagerar er. Tack för att ni är ni.
 
 
 
 
Hildes Cafe har Söderhamns godaste glass .. vackra Frida lät mig provsmaka. Tack! ;)
 
 
 
Men det största tacket denna vecka går till min son. Tack älskling för att jag får vara din mamma .. för att du är klokare än många vuxna som jag möter. För att du inte dömer .. för att du har öppet hjärta. Det är befriande att varje kväll få avluta min dag med att se ditt ansikte och höra dina tankar och att få skratta med dig. Tack Philip .. för att du är du. Jag älskar dig  <3
 
 
Kärlek // Anna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0