Helgen i bilder

 
 
 
 Fredag kväll spenderades med Majs, Sara och Matilda.
 
För er som gillar Ceasarsallad kan jag säga att Eat and Meet har Sveriges i särklass godaste Ceasarsallad!
 
Det är så skönt att efter en hektisk vecka landa bland människor som man bara är med.
 
Många diskussioner mellan himmel och jord. Kungahusets vara eller icke vara, privatisering av vård eller dess icke vara. Åsikter och tankar om allt .. jag älskar intelligenta männsikor :)
 
 
Lördagkväll .. jaaaa .. en gång per år ungefär entrar jag dörrarna på Donkan.
I lördags var denna enda gång.
Då var det avklarat för i år  - ibland är det gott med sådant som man egentligen aldrig äter ;)
 
 
Lördagen spenderades med att städa och mysa .. Varga valde att bara mysa <3
Ni vet - djuren är för mig en lisa för min själ. 
När jag behöver en frist från allt jobbigt och alla måsten så blir jag healad av deras 100% närvaro tillsammans med mig. 
De ÄR en stor och mycket viktig del av mitt liv.
 
 
Varga gillar sin matte .. här hängde hon med på promenaden med hundarna - ser för roligt ut :))
 
 
Pelle har tagit den nya kattkorgen i besittning .. Aragon är lite avundsjuk över att nästet är upptaget .. av en KATT? :)))
 
 
Idag hade jag ett möte på dagen ( ett oerhört berikande möte ) .. sedan tog jag mina fyrbenta hjärtevänner och åkte ut till mamma och pappa.
 
Mamma visade några roliga klipp på Youtube .. vi promenerade .. fikade .. umgicks och bara spenderade tiden med varandra.
 
För mig är tiden så viktig.
 
Vi vet vad vi har nu - men morgondagen vet vi inget om.
 
 
Ikväll kokar jag både hjortronsylt och lingonsylt.
 
Funderar på att göra några plättar  till kvällsfilmen - söndagslyx :P
 
Veckans speciella tack går till följande personer utan någon betydelse av turordning.
 
Det är för att ni av en eller annan anledning har berikat mitt liv på något vis under den vecka som passerade:
 
Jenny Näsström
Jörgen Ringman
Jonna Källström Böresson
Majs Keller
Gunilla Idell
Åke Idell
Sandra Gunnarsson
Ingrid Christensen
Lillemor Svensson
Johan Lötberg
Anders Waller
 
 
 
TACK - för att ni är de människor som ni är. Ni påminner mig om hur lyckligt lottad jag är i livet.
 
Var jag har befunnit mig och var jag är på väg.
 
Det är stort och vackert för mig.
 
Till sist .. det är mammavecka. Jag njuter av min son. Jag är så stolt över att jag får vara hans mamma.
 
Tänk att han låg i min mage i 9 månader .. att jag fick föda honom .. ge liv till en annan människa som får mig att känna sådan enorm kärlek. 
 
Jag försöker att fånga tiden här och nu med honom - väl medveten om att tiden ständigt är i rörelse.
 
Allt jag lär honom har betydelse för hans fortsatta utveckling och framtid.
 
Visst är det då coolt att han också lär mig saker och ting om livet - precis hela tiden?
 
Det gör mig oerhört ödmjukt inställd till nuet.
 
Hoppas att er helg var lika fin som min <3
 
Trevlig kväll på er alla.
 
Kärlek // Annan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0