Glädje i bilder

 
 
Vad får man om man blandar en Anna, en Jenny, en Frida och en Majs?
 
 Man får 100% glädje, närvaro och skratt. 
Jag älskar er alla för att ni ger så osjälvisk av er själv till andra människor.
 
RESPEKT!
 
Tack för idag <3
 
 
Jag köpte en sådan söt liten notebook hos Kia på Lilla Blå.
 
I den skall jag varje dag lämna avtryck efter sådant som skänker mig glädje i livet.
 
En påminnelse om varför jag är så lyckligt lottad i livet, här kommer små smakprov från dagens avtryck:
 
 
Jennys hälsning
 
 
Majs hälsning
 
 
Håkans hälsning
 
 
Pappas hälsning .. hahaha .. typiskt pappa. Jag sa:
- Pappa, rita något. Vad som helst .. som jag kan titta på sen och skratta och komma ihåg den här dagen för. Ett litet avtryck från dig.
 
Och pappa ritar en parkeringsvakt med en tand!
 
Betyder absolut ingenting alls .. ingen innebörd .. inget symbolvärde.
 
Men SÅ jag skrattade!!
 
Jag älskar dig pappa .. mest i hela världen <3
 
 
Jaaaa .. jag har en vän .. Kia .. hon är lite som mig .. lite galen sådär och älskar naturen och frisk luft. Vi ville ut .. det var mörkt, kallt .. och dimma så man såg nästan inget alls. Men vad gör det?
Rätt kläder, rätt humör OCH pannlampa - så begav vi oss ut i skogen med hundarna.
 
Vi fnissade där vi trampade fram i mörkret och hade en jättemysig stund i skogen med hundarna och gud vet vad för något som eventuellt gömde sig i mörkret ;)
 
 
Jag fick en sådan vacker ängel av min mamma idag .. så fin att jag fick en klump i halsen .. den skall jag sätta på ett speciellt ställe här hemma hos mig och vårda med kärlek.
 
Tack mamma - för att du är så fin och snäll.
 
Älskar dig stjärnstop! <3
 
 
Kärlek till er alla // Annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0