Jag kan bara vara mitt bästa jag

Kommer ni ihåg min måbrabok?


Den som jag bär med mig varje dag & där jag låter andra människor lämna avtryck efter sig i så att jag kan ta upp den mellan varven & känna glädje över livet & komma ihåg dagar med möten med andra som färgar mitt eget liv.

Jag tror på att jag kan bara vara mitt bästa jag - och är jag det så får jag tillbaka det bästa från människor som lever nära mig själv.

Idag har jag tre nya hälsningar till mig:





Det du ger .. det får du tillbaka.

Jag är tacksam. För att jag får vara en del med er i nuet <3



Jag & Majs idag = happy me! :)


Jonna & jag = tack för att du klev in i mitt liv. Precis i rätt tidpunkt! <3




Spenderade även tid med min Jenny idag - fick te med denna tag på! :))


Jenny + Anna =
 Vänskap när den är som allra bäst! <3
Avrundade en skön dag med lång promenad med vovvar & Kia. Härligt att lyssna till den knarrande snön under skorna & bara vara ute i friska luften :)


Fin dag .. många skratt .. många tårar .. många ärliga människor. 

Känslan är: tacksam <3


Kärlek // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0